Reparatie en onderhoud
Op alle koffiemachines uit het assortiment van Coffee@Work geldt een garantieperiode van 12 maanden. Bij uitsluitend rechtstreekse en exclusieve koffieafname bij Coffee@Work wordt deze garantieperiode automatisch verlengd naar 60 maanden. Naar intensiteit van machine- gebruik, wordt er gemiddeld één keer per jaar preventief onderhoud gedaan en vervangen wij het filterpatroon.

Geen minimale afname
Wij stellen geen minimale afname, maar vragen wel uitsluitend onze koffie- ingrediënten in de koffieautomaat te gebruiken. Alleen dan kunnen wij goed functionerende apparatuur en een optimaal smaakrendement garanderen. We leggen dit gezamenlijk vast in een koop of lease- overeenkomst.

Technische vraag of probleem?
Mail je vraag naar info@coffeeatwork.nl en wij zullen z.s.m. met een passend antwoord komen.
Bij een dringende technische vraag of technisch probleem, kun je gebruik maken van onze telefonische helpdesk. Bel gratis naar 0800-2255263 en je wordt direct geholpen. De telefonische helpdesk is te bereiken op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.
Fatale storingen worden op werkdagen binnen 24 uur opgelost.
Wil je overheerlijke koffie op de werkvloer en genieten van 5 jaar service, onderhoud en garantie? Maak dan een afspraak met één van onze koffiespecialisten voor een vrijblijvend advies op maat.