Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Bekijk de veelgestelde vragen hieronder. Wellicht staat uw vraag er ook tussen.

Veelgestelde vragen

Wij dragen al sinds 1997 de zorg over de koffievoorziening bij vele bedrijven, instellingen, scholen en andere organisaties.

Jazeker! Wij werken landelijk met uitzondering van de eilanden.

Wij zijn geopend en bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 17:00 uur.

Wij leveren onze koffieautomaten uit voorraad en kunnen deze in de regel binnen 7 werkdagen plaatsen.

De keuze voor koop of lease is sterk afhankelijk van uw bedrijfssituatie. In beide gevallen weet u  vooraf welke investering u doet. Gaat u voor leasen/huren, dan kiest u voor spreiding van kosten: de koffiemachine is tijdens de lease overeenkomst eigendom van de business coffee leasemaatschappij. Koopt u een koffiemachine, dan is de koffieautomaat uw eigendom en komt deze op uw balans te staan en schrijft u op af.

Telefonische helpdesk

Bij een dringende technische vraag of een technisch probleem kunt u gratis gebruik maken van onze telefonische helpdesk. Bel naar 0800-2255263 en u wordt direct geholpen. De telefonische helpdesk is te bereiken op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.

Daarnaast kunt u te allen tijden mailen naar info@coffeeatwork.nl en wij zullen zo snel mogelijk met een passend antwoord komen.

Levering koffie, thee en meer

Onze klanten kunnen op verschillende manieren worden voorzien van koffie, thee en andere bijproducten:

  • Periodiek bezoek van onze  vaste routevertegenwoordiger die zelf (of in overleg) de voorraad koffie, thee, melk, suiker, koekjes etc., aanvult.
  • U kunt inloggen op uw eigen Coffee@Work omgeving en de gewenste producten bestellen. De bestelling wordt gratis bezorgd op route of indien gewenst de volgende dag bezorgd op locatie.
  • Uw koffie bestelling kan ook  telefonisch worden doorgegeven. Bel gratis naar 0800-2255263!

Direct contact? U kunt bellen naar

0800 2255 263