Veelgestelde vragen

 

Hoe verkrijg ik mijn inloggegevens voor "Mijn Coffee@Work"? 

 

Om in te loggen bij "Mijn Coffee@Work" heeft u een Klantnummer en een wachtwoord nodig. U vindt beide op uw factuur. Uw klantnummer begint met "K" en vindt u aan de bovenzijde van uw factuur. Uw wachtwoord staat onderaan de factuur vermeld. Of bel gratis naar 0800-2255263 en vraag naar uw gegevens.

 

Wat is een filterwissel en waarom moet ik daar voor betalen?

 

Bij levering van warme- of koude dranken apparatuur wordt eenmalig een waterfilterset geplaatst. De waterfilter set bevat een filterpatroon, welke één keer per jaar moet worden vervangen.Een waterfilter verlaagt de carbonaathardheid in het leidingwater en voorkomt daardoor kalkafzetting in de erachter geplaatste machine. Daarnaast worden zware metaalionen zoals lood en koper, vertroebelingen, organische verontreiniging en andere geur- en smaakverstorende stoffen zoals chloorresten gefilterd. Voor een filterwisseling betaalt u als C@W klant geen voorrijkosten of arbeidsloon, u betaalt slechts voor het filter patroon aangezien dit een verbruiksartikel betreft.

 

Wanneer komt de routevertegenwoordiger weer langs?

 

De week waarin uw routevertegenwoordiger u weer een bezoek brengt is zichtbaar in uw eigen omgeving van het C@W klanten portaal (zie mijn.coffeeatwork.nl). De routevertegenwoordiger bezoekt u iedere 6 weken, m.u.v. de klanten die via de klanten portaal of telefonisch bestellen.

 

 

Groot(ste) assortiment koffieautomaten!

Ook een koffieautomaat gratis uitproberen?

Wilt u ook 5 jaar gratis service, onderhoud en garantie?

Top 3 meest verkochte koffieautomaten!

Bekijk ze hier >>

Klanten beoordelingen!

Beoordelingen bekijken >>

Op de koffie bij .............

Bekijk de ervaringen >>
Bel me terug